close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中 
Dog-Lovers' Tees.

Unleash yourself and shop our special collection of tees and accessories for you and your pooch.
From our sponsors
有關印刷大王貼紙刀模檔的問題
Aug 1st 2014, 15:06

最近在印刷大王印製貼紙(免刀模數位印刷),是可是對方幾次說我的檔案有問題。
我是用PSD繪製圖片&另開新圖層繪製刀模檔,但是對方收到檔之後說刀模檔不能用PSD檔,請我用AI檔再用鋼筆描一次刀模線。爬了很多文之後還是不太能理解,麻煩請大家替我解惑!

1.PSD檔真的不能用在貼紙印刷嗎?

2.若真的無法使用PSD檔,我可以丟進以拉然後將圖片平面化,不重描嗎?
(圖片有點多要重描真的是花時間OTZ)

3.以拉有類似PS那種快速做刀模的功能嗎?

4.如果我用以拉重描刀模線,那我存檔的檔案該是怎樣的模式給印刷廠呢?
(圖層要合併嗎?還是刀模和圖片分開?還是需要再做一些甚麼特別的步驟嗎?)

以上幾點懇請大家幫忙><第一次印刷很多東西都不懂,麻煩賜教了謝謝!

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    winstonje 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()