close
Blogtrottr
Mobile01最新文章
 
Web design for beginners/

In this course, we cover many aspects of creating content for the web, from concept to production.
From our sponsors
SAVRIN改裝音源孔
Jun 24th 2014, 10:47

幾個月前幫老爸買了一台行車紀錄器(含導航)

但老爸最近使用下來後覺得音量太小聲

我有拿到自己的車測試,確實聲音部分是偏小聲

想說是不是機器本身有問題,於是寄回去給該公司檢修

後來他們說機器沒問題,而且沒有顧客反應過太小聲,只有反應過太大聲

這句話真的很讓我無言.....

但他們有說不然我可以接機器上的耳機孔,利用LINE OUT到車輛音響使用

但我老爸的SAVRIN原廠音響我看了一下好像沒有音源孔???

我不確定這車幾年了,好像是05年的車(6人座那款)但我以為車子音響上都會有的說

想請問一下有什麼方式可以解決???

去改裝音源孔費用大約多少呢???有推荐的地方嗎(中部為主,彰化人)

感謝大家~~~

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    winstonje 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()