close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Salary 板
 
Find Unique T-shirts

Explore the most popular t-shirts on Cafepress. Discover great designs celebrating anything you can think of.
From our sponsors
[請益] 過不去心裡這關
Jun 25th 2014, 01:23, by Gaching

作者Gaching (瓔夜)

看板Salary

標題[請益] 過不去心裡這關

時間Wed Jun 25 01:23:16 2014

我是剛畢業的社會新鮮人, 從上週二開始上班了, 從基本工作上的器具跟流程學完之後, 開始的是銷售一些東西的部分, 但是我認為很痛苦, 我沒有辦法接受是因為這個銷售是用騙的, 而不是真正讓消費者自己知道自己的需求, 我自己過不去心裡這關, 因為我不知道要怎麼工作生活分很開, 這樣子的情形也害使得我失眠後幾天了, 老闆要求工作上面的一舉一動我可以接受儘管要求很多, 但我沒有辦法接受這樣子騙人, 或許人家不需要卻因為一時鬼迷心竅而去綁約等等的… 請問我應該如何,因為我剛出社會,對於這件事真的很無助,先謝謝大家了 -- Sent from my Android -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 112.78.77.30 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Salary/M.1403630599.A.A6C.html

lovtkye:推銷廣告? 送平板電腦嗎? 這類電話聊到最後我都會先掛掉 06/25 01:29

Gaching:差不多但是是面談的,但是是像客人來店有的時候明明是來 06/25 01:34

Gaching:辦理其他業務的卻要這樣騙 06/25 01:34

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    winstonje 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()