close
Blogtrottr
<<蘋果日報>>即時新聞-熱門
即時新聞-熱門 
More Tickets. Better Service. Lower Prices.

Buy or sell tickets for concerts, sports, or theater. You'll find a huge and affordable selection at Ticket Liquidator!
From our sponsors
九把刀怒打柯震東 希望還有點救
Sep 3rd 2014, 16:12

柯震東「東學吸毒」案爆發初期,九把刀曾在網路怒吼:「這輩子除了對著臉一拳,我沒有什麼話要跟柯震東說的了。」這一拳看來真的揮出,昨接近清晨時分,九把刀在微博po文:「一拳我今晚打了,眼淚也噴了。 浴火,是幸運的終點。 能否會是重生的起點,是更真誠,更努力,還有連我也沒能早點學會的,更成熟。 給你。 也給自己。」九把刀從一開始的不原諒,到後來與柯震東彼此反省,現揮出了這拳,是勉勵,或許也是彼此砥勵的開始。

所有人都希望,希望柯震東可以痛改前非,也希望,不要已經來不及。(特勤組╱綜合報導)

柯震東(左)與九把刀(右)合作《那些年》一砲而紅,出道那些年還算清新。資料照片

柯震東出獄後在北京開道歉記者會,吸毒前科已是一生醜疤,悔不當初。資料照片

柯震東吸大麻案件爆發後,九把刀從一開始暴怒到不能原諒,再從彼此反省但現在揮拳後,友情再出發。資料照片

柯震東拘禁於東城拘留所時期,受訪時一把眼淚一把鼻涕,吸毒惡行確實讓粉絲失望。翻攝央視



【臉團】:臉書熱門粉絲團最新動態大集合

【蘋論陣線】:最新評論及獨立媒體每日總覽

有話要說 投稿「即時論壇」

onlineopinions@appledaily.com.tw

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    winstonje 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()