Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Compare Hotels

Find great prices for amazing hotels wherever your next destination may be. It's simple to search 100+ sites at once!
From our sponsors
[求助] 女友一直在意前任
Aug 1st 2014, 18:26, by greecat

作者greecat (皮卡丘)

站內Boy-Girl

標題[求助] 女友一直在意前任

時間Fri Aug 1 18:26:03 2014

最近剛跟女友交往沒多久 發現她常常在意她的前任 我們是同一間公司但不同單位 平時工作時也不太會有接觸到彼此 而女友的前任(T)也在同一間公司但是是在別的分公司 我們對於未來還蠻有規劃的 所以說好每個月一起存一筆錢 不過她花錢的習慣不是很好 於是我們決定把這筆錢存在我的戶頭上 我便要求他用轉帳的方式轉給我 這樣有記錄在以後比較不會有爭議 問題來了 女友說前任(T)有時候會利用職務之便 去查看她的帳戶,如果用這種方式 便會讓對方知道她錢的流向 間接也可能知道我們交往的事情 然後平常在公司也是很怕被人家知道我們的關係 我是覺得說我們交往雖然不用公諸於世 但一直這樣好像把我藏起來當小三是不是也怪怪的? 每次都會一直說很介意前任然後怎樣怎樣 我就必須要退讓一步 到底誰才是他男友呢? 還是說是我自己的問題? -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 114.44.99.38 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Boy-Girl/M.1406888766.A.92B.html

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    winstonje 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()