close
Blogtrottr
Mobile01熱門文章
 
More Tickets. Better Service. Lower Prices.

Buy or sell tickets for concerts, sports, or theater. You'll find a huge and affordable selection at Ticket Liquidator!
From our sponsors
官網訂購的iphone6螢幕外觀現瑕疵...蘋果的品管是怎麼了?
Oct 7th 2014, 02:38

昨天收到了蘋果官網訂購的iPhone 6
開箱驗機時真的是從興奮掉到心寒的心情

首先是發現了側邊sim卡孔蓋附近出現兩的黑點
用手抹一抹發現這不是灰塵

...而是脫漆

*照片是已經裝上矽膠保護套後照的

紅圈圈起來的就是脫漆部分

雖然希望自己的新手機能夠很完美
但本人還沒有到很龜毛的要求毫無瑕疵的境界
反正以後手機使用久了外觀難免都會產生痕跡
幾顆0.1mm不到的脫漆
還不至於有讓我想退貨的衝動

...就這樣催眠自己釋懷
然後把手機拿去貼螢幕貼裝上保護套開始把玩

結果...又被我抓到一個嚴重瑕疵


紅圈圈起來的就是螢幕裂痕

被蓋脫漆我可以忍
但螢幕這種會經常盯著看的地方
一丁點的小瑕疵我真的忍無可忍
而且那道小裂痕是在玻璃內的...雖然很細小
可是一直盯著看螢幕真的是無法不在意

思考後,決定動用蘋果官網的退貨機制
打去客服反應,還好客服同意讓我退貨
我選擇換貨不退款...等新手機送來還要再兩週
螢幕保護貼的錢也浪費掉了
整個打壞了我買新手機的好心情

各位買到的iPhone 6如果出現此類小瑕疵,會視而不見還是立馬退貨呢?

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    winstonje 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()