Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Book your hotel early for a discount!

You can reap the rewards with great discounts at participating Pullman, M Gallery, Grand Mercure, Novotel, Mercure, ibis and Formule 1 hotels.
From our sponsors
[心情] 喜歡你
Jun 22nd 2014, 19:07, by erhan

作者erhan (taxi)

看板Boy-Girl

標題[心情] 喜歡你

時間Sun Jun 22 19:07:29 2014

https://www.youtube.com/watch?v=MsTPk47iFFo

[embedded content]

配著歌慢慢結束這段感情吧 前陣子 到醫院拿了檢查報告 看完我舉起手請醫生不要再解釋了 (我知道了 謝謝你) 我趕緊離去醫院 深深嘆了口氣 我沒哭 也沒洩氣 我告訴自己 我要好好把握接下來的時光 但想到妳 我腦袋一遍空白 X讌X 我的燕子 我該告訴你嗎 猶豫了這麼多個月 我決定讓你走 我親愛的燕子 我最愛的燕子 要永遠展翅高飛好嗎 我知道我做的很過分很絕 但唯有這樣 妳才會相信才會放開我們的手 我會記得我們的默契 我們這一路上的幸福與艱難 對不起 我食言了 我會記得我們的約定 下輩子下下輩子~~~一萬年的約定 還記得第一次見面嗎 妳開著白色的車來接我 我坐進後座 妳說:沒禮貌來前座 我記得那個夜市 我記得第二次妳來找我 哭得唏哩嘩啦的我 我記得我去找你買對鍊對戒 我記得妳不會英文 我記得年前我們的旅行 我記得西子灣喝下午茶 我記得台南的夕陽 通通我都會記得 謝謝妳 給我這麼快樂的回憶 我知道妳不會玩PTT 在這邊我想大聲告訴你 謝謝妳 HABIBI TAKE CARE AND I WILL BE WITH YOU FOREVER 再見了 -- Sent from my Android -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 42.74.157.165 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Boy-Girl/M.1403435252.A.DF8.html

nc85221:加油!!! 06/22 19:12

smartfa6:真的加油 06/22 19:19

rxsmalllove:加油啊啊啊啊啊啊 06/22 19:26

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    winstonje 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()