Blogtrottr
Mobile01最新文章
 
The Spiritual Truth

Wisdom course on spirituality truths. Learn How to connect with infinite intelligence & awaken your inner-divinity.
From our sponsors
是否有買教練課的需求
Jun 6th 2014, 08:03

TO:ululant
我書買了(肌肉鍛煉解剖全書)這本
可能是我悟性太低,看來還是需要有經驗的人來指導
,自從被巡場教練指導了一下,發現我很多眉角都沒注意到,有種事倍功不到半的感覺,讓我萌生買教練課的念頭,才來版上請教前輩們。
健身果然不是動作一樣就能有一樣的效果,眉角好多啊!!!!

TO:nptrj
健身工廠在台中只有一個點,應該不會遇到教練一直換點的問題吧,只有聽說中清路要開一個新的點,要是開幕了就又離我更近了

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹

    winstonje 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()